Oikeassa elämässä hän on onnistunut 35-vuotias yrityksen omistaja ja aviomies-to-be. Kuitenkin Second Life, virtuaalinen fantasian maailmaa 11 miljoonaa "asukkaat", hänen avatar, Lugh Dragonash on kyborgi, tai ihmisen kone, joka voi vaikeuttaa tavata naisia, hän sanoo.
Ei siksi, että hän etsii. Kuitenkin hän voisi, koska Second Life, voit rakentaa täydellinen teeskennellä elämää, alas omaisuutta, ihon sävy ja unelma puoliso. Jopa Dragonash n morsian, joka on 29 ja työtön vaan toimii go-go tanssijana Second Life on poikaystävä. Hän käy cyber seksiä hänen kanssaan, ja ennen kuin kysyt, Dragonash ei katsella. Ei, hän lisää, se ei häiritse häntä.
"Mitään ei tapahdu täällä (Second Life) on vaikutusta minun tosielämän" Dragonash sanoo. "Hän ei hänen asia ja minä omaani. Fun on ensisijainen. Jos se alkaa vaikuttaa minun tosielämässä se pysähtyy heti."
Heijastevaikutuksia
Joillekin se alkaa. Online uskottomuus oli kerran vain chat-huoneet ja dating sites. On kuitenkin olemassa kasvava huoli siitä, että virtuaalimaailmojen kuten Second Life ja Kaneva ja roolipelejä kuten EverQuest voivat kärjistyä mahdollisuudet ja laajuus uskottomuus. Loppujen lopuksi avatarit tai vaihtoehtoisia identiteettejä tehdä kaikkea: kauppa yhdessä, mennä naimisiin häät seremonioita ja jopa ostaa kiinteistöjä virtuaalisen valuutan ostavat reaalimaailman dollaria. Ne voivat myös rikoksia toisiaan vastaan, jos eroatte ja haastaa toisiaan todellisissa tuomioistuin yli-pelin riitoja.
On tarpeeksi on suru kanssa reaalimaailman puoliso. Olemmeko valmiita toisen niistä?
Pelaajat ja EverQuest saa niin sekainen niiden fantasiamaailmat että asiat matkia kuin saippuasarjoissa, jossa vaimo ja rakastajatar ovat pääosin sodassa. Tässä on esimerkki postitse EverQuest Widows, online tukiryhmän Yahoo (Nasdaq: YHOO) Viimeisimmät uutiset Yahoo kumppaneita pakkomielle pelaajia.
"Pari kuukautta sitten, minun ukko kertoi nainen hän oli kihloissa pelissä", kirjoittaa yksi surullinen "WID." "Mursi pois hänen kanssaan, kun hän halusi hänet jättämään minut ja tulevat naimisiin tosielämässä."
Laki kiinni
Käynnistettiin vuonna 2000 ja konsernin viestit vaihtelevat tarinoita heikko itsetunto ja laiminlyötyjä lapsia jääneiden lomien ja merkkipäivät.
Oikeudellisesti Cyber-asiat eivät sinänsä ole aviorikoksesta. Jos cyber-huijaaminen johtaa tosielämän tapaus, mutta sitten todellinen aviorikoksen voidaan avioeron lainkäyttöalueilla, jotka pitävät vika.
Lisäksi jos cyber-huijaaminen on törkeä ja johtaa säännöllinen malli julmuus avioliitto, tai aiheuttaa cyber-huijari kokonaan luopunut hänen avio vastuunsa, sitä voidaan pitää avioeron häiriö ja monialan vika avioero järjestelmiä, sanoo Melissa Murray, perheoikeuden professori Berkeleyn School of Law.
Taannoisella loppukokeen, Murray esitti kysymyksen, jotta luokka toisen ja kolmannen vuoden opiskelijoille miehen pelleily Second Life.
"Tulevaisuudessa, perheoikeus ja muut lain kohdat on painivat kysymys siitä, miten käsitellä suorittaa näissä virtuaalitilat", Murray sanoo.
Oire todellinen ongelma
Suurimman osan ajasta, ainakin Second Life, se ei mene niin pitkälle, sanoo Lisa Rein ja Berkeley. Rein on usein luennoitsija sosiaaliseen verkottumiseen ja virtuaalimaailman ja käynyt San Francisco State University luokat taidegallerioiden Second Life. Hän uskoo, että virtuaalimaailmat ovat vain ensi vaiheen online suhdetta jatkumo.
Ihmiset joko ymmärtävät suhde puolisonsa on ottaa verkossa tai ne eivät ole ", Rein sanoo. "Ja jos et halua keskustella jonkun kanssa Second Life kuin oma vaimo, joo, olet todennäköisesti ongelma. Mutta se ei eroa muista online suhde."
Vuoteen 2011 mennessä jopa 80 prosenttia internetin käyttäjistä - 250 miljoonaa ihmistä - osallistuu virtuaalimaailmoja mukaan tuoreen raportin Gartner Research (NYSE: IT) Viimeisimmät uutiset Gartner. Joten mahdollisuudet saada uusia ystäviä ja suhteita aiotaan kertoa kuin nykyisen ja vähäisempiä MySpace Viimeisimmät uutiset MySpace ymmärtämistä.
Ulkonäkö voi pettää
Se sanoi, Rein ja toiset korostavat, että on tärkeää muistaa ääretön tahaton tilanteita virtuaalimaailmoja, jotka voidaan ymmärtää väärin flirttailee tai vilppiä.
"Säännöt fysiikka eivät toimi virtuaalimaailmaan", sanoo Jeremy Bailenson johtaja Stanfordin Virtual Human Interaction Lab, joka alkoi viisi vuotta sitten opiskelemaan sosiaali-käyttäytymistä virtuaalimaailmoja. "Voit jakaa kehon tilaa, ohittavat muiden ihmisten käyttäytymistä ja kuljetus toiseen maahan."
Vielä tärkeämpää on, ihmiset eivät ole tarpeeksi kehittyneitä olla moduuli reagoivat eri tavoin virtuaalinen asioita, hän sanoo, niin sanallinen käyttäytyminen ja reaktio on lähes identtinen online, mitä todellisessa maailmassa.
Ole Rein Second Life avatar, Haley Bailey. Hän on tyttö-next-door tyyppi (unadorned, oletuksena avatar farkut ja T-paita), joka on löytänyt itsensä, aikomatta vuonna kyseenalainen tilanteissa.
Nice Outfit
Kerran Second Life-Rein vaelteli osaksi goottilaista yökerhossa, jossa hän hyväksyi lahja vaatteita avatars hän oli juuri tavannut. Kun hän yritti vaatteita, hän löysi itsensä yllään provosoiva asu ja juominen veren sarvi.
Eräs toinen elinkautinen vanki saaneessa avatar kanssa etunimi Oz valehdella verkkovierailujen tumma kujia, jossa prostituoidut viittoa, hän ei tarkoita olla siellä. Toinen releet kuinka pieni käsi liike laittaa hänet lähetystyöntekijä kanta hahmon hänen vierellään juhlissa.
"Se on luonnon ympäristön kokeilla asioita ilman merkityksen", Rein sanoo. "Joten on olemassa tilanteita, joissa äidin kanssa pussailu muukalainen voisi olla täysin viaton. Voisit vain kompastus joutua tilanteeseen, kirjaimellisesti."
Jos puoliso oli vilkaisu näytölle väärällä hetkellä, Rein sanoo, asiat voisivat näyttää todella huono.
Toinen aika, jolloin hän oli pitkän matkan suhde, Rein ja hänen poikaystävänsä tuolloin tapasi Second Life. Kun vaeltava noin, he joutuivat fancy makuuhuone iso talo. Sängyllä oli halata pallo. Molemmat oli yli ja kosketti se, ja pallo laita ne halailemaan asema.
"Se oli todella mukavaa", hän muistuttaa. Ja hyvin valtuuttamisesta. Olen todella tuntui, että olin hänen kanssaan. Mutta jos hän teki sen tahallaan jonkun muun kanssa, se ei ole cool. "
Kuin Real Affair
Kliininen psykologi Kimberly Young, johtaja Center for Online Addiction Recovery Pennsylvaniassa, on tutkinut internet-käyttäytymistä ja verkossa riippuvuus vuodesta 1995. Hän arvioi, että 60 prosenttia hänen yksityisvastaanotolle asiakkaita käsitellä online asioihin.
"Kuten kaikki asia, henkilö emotionaalisesti sammuu hänen tai hänen kumppaninsa ja harjoittaa henkistä ja fyysistä suhteita Avioliiton ulkopuolella, sanoo Young, kirjoittaja" Caught in the Net: miten tunnistaa oireet Internet Addiction - ja Winning strategia Recovery. "
Online-asiat ovat vaikeampia käsitellä ja havaita, sillä ne tapahtuvat tietokone kotona kuin baarissa tai toimistossa, Young sanoo. Mikä parasta, ne voidaan toteuttaa, kun aviomies tai vaimo istuu viereisessä huoneessa.
"Internet tarjoaa mahdollisuuden asioiden oltu (yleensä) ei olisi", hän selittää. "Yleensä henkilö ei hae avioliiton ulkopuolinen suhde, mutta havaitsee yhden online."
Vaikutukset ovat kuitenkin aivan yhtä tuhoisa avioliitto, mukaan artikkeli Young julkaistu lehdessä Siviilisääty ja perheterapia. Nuori kirjoittaa, että kumppanit arvioivat petti, hylkäsi, hylättyjä ja hävityksen että se oli "kuin emotionaalisesti tuskallinen heille elää, tai offline-asiat."
Kuten eWidower, EverQuest leski, sanoo vaimonsa muutos:
"Hän oli niin seksuaalinen ja saatavilla useita kaverit verkossa, hän laittoi minut pöydälle", hän kirjoittaa. "Yhdessä vaiheessa hän oli jopa kertonut minulle, että saisin enemmän läheisyyttä, jos haluan lopettaa vastustaa kaverit online. Hän oli myös sanonut, että jos haluan enemmän huomiota häneltä, minun pitäisi ottaa joitakin oppia online kaverit .. . Se oli huono. "
Dominatrix f�rel�gger City �nskem�l