lauantai 30. kesäkuuta 2012

Dating Site aviopareille suunniteltuja tiloja


NEW YORK - Voiko kaksi kolmikymppinen kaverit, jotka eivät ole koskaan olleet naimisissa pelastaa laitos avioliitto?

No, tämä on New Yorkissa, joten he voivat myös yrittää.

Tapaa Brian Schechter ja Aaron Schildkrout, luovat online dating site HowAboutWe, joka kunnes tapahtumat suunnattu selvä demografinen: singleä.

Vuodesta 2010, sivusto on pyytänyt niitä piki mennessä ideoita verkossa ja vastaa päivämääriä haluavat. Osa uusimmista ideoista: moottoripyörien selässä ympäriinsä katsellen Star Trek (Texas), syöminen pihvi ja halailemaan vesisateessa (Akwa Ibom, Nigeria) ja näy silmät on kahvila ja kerroit "äänemme ja fantasioita päättää toinen päivä" ( Bonn, Saksa).

Sivusto on ollut menestys, houkuttelee yli 700000 päivämäärä ideoita. Mutta sen perustajat nopeasti selville kaupallinen paradoksi dating site: parempaa olet löytää rakkautta asiakkaalle, sitä nopeammin hän allekirjoittaa pois ja lakkaa maksamasta sinulle.

"Jos onnistut," Mr. Schildkrout sanoo, "häviät."

Ja niin kaverit kysyivät itseltään: Mitä jos dating sivusto ei lopettanut löytämään rakastat? Mitä jos se auttoi sinua "date" elämäsi kumppani, ja kautta yllätys ja uudistamiseen että dating, pysyä rakkaudessa?

Myöhemmin tänä vuonna, herra Schechter ja Mr. Schildkrout julkaisee vastauksen näihin kysymyksiin: uusi dating portaali keskittyy sitoutuneen pareille. Se pyrkii saamaan heidät pois rutiineista, jaloiltaan ja kaupunkiin usein päivämääriä.

Jopa kaksi tuskin liikemiehiä, jotka aloittivat uransa opettajia, liiketoiminnan logiikka on selvä: on rahaa tehdään järjestää päivät 50 vuoden sijasta kuudesta 12 kuukautta, että HowAboutWe single asiakkaat kestävät usein.

Mutta kaksi miestä, jotka ovat olleet parhaita ystäviä, koska lastentarhassa, kertoo jokainen, joka kuuntelee, että heidän tehtävänsä on syvempi. He uskovat, että päivämäärät - yllättävää, seksikäs, nuorentaa päivät - ovat mitä avioliitto tulee selviytyä aikana, jolloin se on tulossa valinnanvaraa enemmän kuin välttämättömyys niin monta.

"Haluamme rakentaa tuote, joka auttaa ihmisiä löytämään ja sen jälkeen ylläpitämään rakkautta - ja luulen, että yllä rakkaus osa on kovempaa," Mr. Schechter sanoi päälle kahvia W hotelli Times Square.

Singleä sivusto, hän sanoi, on tarpeeksi yksinkertaisia. Hän puhuu hänen uuden syyn kaukaisissa kuohkeampaa kannalta. Tavoitteena on "mietitään, miten tehdä se niin, että avioerojen määrä laskee, ja että siitä tulee normi ihmiset tuntemaan heidän suhdettaan todella tyydyttää heidän eksistentiaalista toivoa."

Mr. Schechter ja Mr. Schildkrout tuskin Ensimmäiset asukkaat huolissaan tilasta avioliiton ja avioeron länsimaissa. Mutta huolta on taipumus äänenä useammin uskonnollisten johtajien ja archconservatives kuin kaksi koskaan naimisissa olevat miehet opiskellut meditaatio Intiassa ja on toimistot joukossa taiteilijoiden, kirjailijoiden, DIY tyypit ja orgaaninen viini-swilling kiehtovaan Brooklyn.

Koska kumpikaan ei ole koskaan naimisissa, Mr. Schechter ja Mr. Schildkrout katsoneet tarpeelliseksi tutkia toimielimelle ennen pyritään uudistamaan sitä. Ne teetti perustuu haastatteluihin sitoutuneen pariskunnat heidän dating elämäänsä.

He totesivat, että innostus näkyy heidän singlet päällä - ihmiset rohkeasti ehdottaa taco-hopping päivämäärät ja kujeilija päivämäärät ja silmät päivämäärät; ihmisiä ymmärtämään jatkuvasti uutta - hiipui nopeasti ja sitoutunut. Kiinnitykset ja lapset ja budjetit horjutti energiaa. Parit muuttunut. He alkoivat haluta mitä oli turvallista, eikä tuoretta.

Joitakin otteita haastatteluissa: "Erittäin hintatietoisia ja tarvitsee tuntea hän saa paljon." "Eikö romanttinen eikä suunnitella hyvin etukäteen." "Uutuus häviää." "Olet enemmän käytetään kunkin muita ja yrittävät vähemmän. "" tavallinen kysymyksiä lapsenvahteja. "One kohteen viimeinen ikimuistoinen päivä mukana" menossa ulos erityistä saksalainen ravintola kiertää tietyn asialla he olivat suunnitteilla Ikea. "

Ulkopuolella start-up galaksi, ihmiset saattavat kuulla Näiden haastattelujen ja sanoa: "No, se on elämä. Ihmiset ikään. Asiat muuttuvat. "Mutta jos digitaalisessa ihmiset määritellään omahyväisyyttä, on että ihmiset ovat muovia, ja että on olemassa hakata vain kaikesta.

Jokainen tukos HowAboutWe joukossa sitoutuneet parit he tutkivat on vastaava ominaisuus uuden sivuston. Voit voittaa tehottomuus havaittu, sivusto tarjoaa täysin pakataan päivämäärä ideoita. Vastatakseen logistinen suru, HowAboutWe pyrkii tekemään paketteja saatavilla yhdellä napsautuksella joka varata taksin, teatterilippuja ja kulmapöytä on italialainen Trattoria.

Jorma Schechter ja Mr. Schildkrout, jokainen ajatus johtaa toiseen. Ne voivat järjestää babysitters pariskunnille. Ne voisivat auttaa slouchy aviomiehet lähettää yhdellä klikkauksella, hieno päivä kutsujen viittaavia työ monien napsautuksia. Ne voisivat antaa pariskunnille seurata päivämäärät muut parit he ihailevat - digitaalinen tapa pysyä Jonesin.

On vaikea puhua Mr. Schechter ja Mr. Schildkrout välttää tunnetta, että on jotain henkilökohtaista tämä pyrkimys. He rakensivat singlet sivuston takaisin, kun he olivat yhden ja etsivät päivämäärät. Heillä koska jokainen löytyi tasaisesti romanttista kumppanuutta, ja ehkä he haluavat parantaa avioliiton ennen sen vakavat lupauksia itselleen.

"On hitaus tekee rakkaus vaikea ylläpitää, aivan kuten on hitaus tekee terveyttä vaikea pitää yllä eri aikoina," Mr. Schildkrout sanoi. "Mutta se ei tarkoita, että se ei ole mikään todella jalo tavoite - ja mitä ihmiset haluavat ja maksavat - yrittää taistella että inertia, luoda ylöspäin rakkauden käyrä. Haluamme eksponentiaalisen rakkautta käyrä kun mitataan rakkauden aikaa vastaan. "