tiistai 13. marraskuuta 2012

Nopea nousu Mobile Dating Apps


By Amrita Jayakumar

Mobile dating. Se on kaikki kauhut online dating siirtää puhelimeen, jossa saat kammottava tekstejä ihmisiltä nähdä profiilin ja käyttää sijaintiasi väijyä sinua. Oikea?

Joskus, kyllä. Mutta se voi myös spontaanisti sinut eteen joku tykkää suosikki ruokaa, kirjoja ja musiikkia pitää aivan kuten sinäkin.

Koska käsite, mobiili dating ei oikeastaan ​​uusi. Se on ollut voimassa vuodesta keksinnön matkapuhelimia. Älypuhelimet ja sovellukset ovat juuri upouuden työkaluja ikivanhojen Quest for love.

Amerikkalaiset käyttävät nyt dating apps yli online dating sites mukaan 2011 raportin Flurry Analytics. "Ihmisten määrä käyttää dating apps kasvaa nopeammin kuin määrä käyttää kaikkia sovelluksia", se sanoi. "Lyhyesti sanottuna, dating on kasvua luokka."

Maailmanlaajuisesti mobiili dating markkinoiden odotetaan olevan arvoltaan $ 2,3 miljardia 2016, jopa $ 1 miljardia euroa vuonna 2011, mukaan Juniper Research. Useimmat sovellukset käyttävät "freemium" liiketoimintamalli, jossa on ilmaista rekisteröityä, mutta ihmiset maksavat erikoisominaisuuksia.

Ottelun, eHarmony, Skout, Grindr, OkCupid, MeetMoi, runsaasti kalaa ja Badoossa kunkin ylpeillä erillinen persoonallisuus ja miljoonat käyttäjäprofiilit, viestejä, chatit, silmäniskuja, flirttailee tai muita toimenpiteitä dating app menestys. ITunes Store on lukemattomia dating apps sen sosiaalisen verkostoitumisen luokkaan.

Mutta aivan kuten dating, löytää juuri oikea ottelu ei ole helppo tehtävä, alan asiantuntijoiden mukaan.

Tällä diivaileva Los Angeles hotelli kesäkuussa kuusi yksinäiset ihmiset istuivat huoneellinen teollisuuden avainhenkilöt puhua siitä asiasta.

Tämä vuotuinen konferenssi on kokoontuminen suurimmista toimijoista dating App liiketoimintaa. Kuusi osallistujaa oli ilmoittautunut ensimmäisen of-its-kind mobiili dating boot camp järjestämä Julie Spira, kirjailija ja cyber-dating asiantuntija.

Heidän toimeksianto oli yksinkertainen: Kokeile kaksi apps kaksi viikkoa ja antaa rehellistä palautetta.

Vaikka kehittäjät keräävät omia tilastojaan ja käyttäjien vastauksia, tämä oli ensimmäinen kerta tällaisen teemaryhmästä järjestettiin, hän sanoi.

Franklin Horn ei ollut koskaan kokeillut mobiili dating ennen.

"En usko, olisin aloittanut sen omasta, ja olen ohjelmistoalalla," sanoi Horn, 27, joka työskentelee teknologian käynnistyksen Santa Monica, Kalifornia "On vaikea asia laittaa itse siellä. "

Hän käytti kolmea apps: eHarmony, Skout ja MeetMoi. Vaikka hän ei mene mihinkään päivämääriä, Horn sanoi vaihdettu noin 150 rento viestejä harvat naiset.

"Koska olen sinkku ja kiireinen, halusin käyttää sitä tapa harjoitella flirttailu ja nähdä teknologian takana apps", hän sanoi.

Toinen osallistuja, Joe, 30, Chicago, kuvaili kokemusta blogin. "Näiden apps tuntuu," Hei, olen alalla, Etsin hengailla, "hän kirjoitti." Tiedäthän mitä joku aikomuksena on. se on hieman tarkempi edessä. "

Käsitystä mobiilisovellukset, joka ei ole täysin virheellinen, että he tarkoitettu casual dating. Useimmat yritykset mainostavat niitä tapa "tavata uusia ystäviä", minkä vuoksi ne kuuluvat sosiaalisen verkostoitumisen etiketti.

Skout kotisivut sanoin yksinkertaisesti: "Elämä on lyhyt, olet kiireinen ja ihmiset pitävät hauskaa ilman sinua juuri nyt. Niin alkaa Skouting ja löytää puolue, missä ja milloin tahansa. "

Sovellukset ovat yleensä ilmaisia, ja se vie muutaman minuutin luoda profiilin tai lähetä kuva. Grindr, MeetMoi, SinglesAroundMe ja monet muut käyttävät Geolocation teknologiaa, jonka avulla ihmiset järjestävät hetken mielijohteesta tehty päivämääriä. (Useimmat sovellukset antaa käyttäjien nähdä vain yleisen sijainnin sijaan tarkka yksi.)

Mutta niille, jotka haluavat laatua, on olemassa vaihtoehtoja. Ja kehittäjät ovat siirtymässä yksinkertaisia, tosielämän käsitteitä kosimaan käyttäjille, kuten yhteinen ystävä.

Siellä Facebook tulee, apps kuten Zoosk ja olet kiinnostunut? Facebook itse ilmoitti hiljattain uusi ominaisuus, Etsi kavereita Läheiset, yhteyden muihin Facebookin käyttäjille.

Uusi aalto apps kuten kahvia Täyttää Bagel ja Yoke keskittyä yhteisistä ystäviä ja käyttää Facebook-profiilin tietoja vastaamaan ihmisille.

"Voit arvioida henkilön yritys, että he pitävät", sanoi Mark Brooks, analyytikko ja konsultti Internet dating teollisuudelle.

Mikään yhteisen ystävän tehdä mahdollisen ottelun näyttää enemmän voimassa, mitä Boot Camp osallistujat kokivat myös voimakkaasti noin.

"Minulle joilla suositus täysin kuoppia sinut luettelossa", Horn sanoi.

Kahvi Täyttää Bagel, neljän kuukauden ikäinen New York käynnistyksen, todettiin, että käyttäjät olivat 37,2 prosenttia todennäköisemmin haluavat tasalla henkilölle, jos heillä oli keskinäistä Facebook ystäviä. Jos käyttäjät oli neljä keskinäistä ystäviä, he olivat 90 prosenttia enemmän taipuvainen.

Kahvi Täyttää Bagel, joka hoitaa kolme sisarta, alkoi verkkosivustossa ja äskettäin julkaissut sovelluksia iOS ja Android. Se käyttää yksinkertainen käsite: Aseta määräaika ja ihmiset reagoivat.

Käyttäjät antaa perustiedot Facebook tietoa. Everyday keskipäivällä, he saavat sähköpostitse yhden ottelun, kaverin kaveri. Heillä on 24 tuntia "kuten" tai "pass" yli henkilö. Jos molemmat käyttäjät valitsevat "tyyliin" ne on yhdistetty yksityinen numero. Jos ne kulkevat, toinen vaihtoehto saapuu seuraavana päivänä.

"Yritämme käyttää mobiiliteknologiaa saada ihmiset ottamaan aktiivisesti kantaa dating", sanoi toinen perustaja Arum Kang, entinen tuotepäällikkö Amazon.

Yoke, Facebook-sovellus, laajempi yhteinen ystävien yhteisiä etuja. Se käyttää Netflix, Amazon ja Spotify vastaamaan käyttäjien mukaan niiden maku elokuvia, kirjoja ja musiikkia. Ihmiset liitä paljon miten ne olisivat, jos he tapasivat konsertti tai elokuva, sanoi Rob Fishman, yksi perustajista.

"Koko idea on luoda Serendipity tosielämän", hän sanoi.

Ei ole salaisuus kaava app menestyä, sanoi Brooks, Internet dating analyytikko. Mutta "enemmän, voit mallintaa todellisessa maailmassa, paremmin voit tehdä", hän sanoi.

Uusi Mobile App kehittäjät ymmärtävät tämän ja ovat salakuuntelu runsaasti tietoa Facebookissa, kun yrittää tasapainottaa käyttäjien yksityisyyden turvaaminen.

"Jos sosiaalisen median oli vaihtoehto, en jotta se", sanoi Lauren Durst, tutkimus konsultti District, joka on käytetty Match ja OkCupid. "Se veisi osan nimettömyys."

Spira sanoo, että aivan kuten online dating, ihmisten pitäisi soveltaa maalaisjärkeä sovellus.

"Sinun täytyy käyttää intuitiota ja toimia miten olisit tosielämässä", hän sanoi. "Kuin kokous julkisella paikalla."


maanantai 12. marraskuuta 2012

Uusi High-Tech Treffit Technology


Jenna Wortham

Online dating palvelut ovat pitkään luvannut auttaa ihmisiä löytämään perämies käyttämällä tilastollisia tiede ennustaa henkilökohtaista kemiaa. Mutta jotkut suurimmista palvelut ovat nyt lisäämällä retro kierre.

Useat sivustot tuovat ihmisiä yhteen vanhanaikaisella tavalla, jossa sinkkuja osapuolten joissa ihmiset voivat syrjäyttää yhdessä baareissa kun alkoholin ja flirttailu.

"On ollut niin monta kertaa olen tavannut jonkun kanssa Internetin henkilökohtaisesti ja ei tuntunut kipinä", sanoi Emily Clapp, joka oli hiljattain olut-tasting tilaisuudessa suosittu dating sivusto OkCupid vuonna Kellarissa baari Lower Manhattanin itäpuolella. "Se on niin pettymys sijoittaa kaiken aikaa sähköpostilla ja sitten ... mitään. "

Kuten monet muut, Ms Clapp sanoo offline tapahtumia voi auttaa tunnistamaan mahdolliset päivämäärä nopeammin. Online, he löytävät he voivat viettää viikkoja tai kuukausia viestien vaihdossa jonkun kanssa ja sitten ajoittaa päivällistä ja juomia - vain ymmärtää muutamassa minuutissa, että päivämäärä on suutari.

"On vain niin paljon voit tehdä tietoihin", sanoi Susan Etlinger, tutkimus analyytikko korkeusmittari konserni, joka neuvoo yrityksiä, miten parhaiten käyttää teknologiaa. "On aina tuntematon joka liittyy feromonit ja ihmisluonnon."

Mutta miksi sinun täytyy rekisteröityä dating site tavata joku baarissa? Ms Clapp, 31-vuotias vero kirjanpitäjä sanoi että sivustot toimi suodatin, jolloin on todennäköisempää, että muut osallistujat olivat myös single, etsivät romantiikkaa ja ei liian kammottava. Mutta väistämättä, hän sanoi, "se on hieman satunnaista kuin säännöllistä online dating."

Offline-tapahtumia, vain jäsenille, tarjotaan osana kuukausimaksun tai pientä maksua vastaan. Vaikka monet tapahtumia järjestetään baareissa, toiset pyörivät toimintaa kuten oppimista tehdä tuorepastaa, tekeillä retkiä tai pelaa Skee-Ball. Molemmat Match.com, maksullinen, ja OkCupid, joka osti Ottelun viime vuonna, mutta toimii itsenäisesti, saavat taakse offline idea. Match ostettu kaupallinen aikana olympialaisissa edistää "Sekoita", kuten se kutsuu kokoontumisia. Yhdessä mainos, jonka sanotaan kuvata kohtauksia todellinen Match tapahtumista, kupliva blondi kysyy uuden ystävän, "UCLA?" Ja sitten Clinks lasit: "Selvä, Bruins!"

Match, mikä on lähes kaksi miljoonaa maksanutta käyttäjää, kertoo se on ollut muutama sata tapahtumaa kuukaudessa toukokuusta lähtien yli 50 kaupungissa. OkCupid, joka sanoo, että se on 2900000 aktiivista jäsentä, järjesti noin 100 tapahtumaa New Yorkissa lähtien heinäkuun alussa ja aikoo tuoda idea San Francisco, Los Angeles, Chicago ja muutamia muita kaupunkeja lokakuussa. Se kertoo myös se uudistamalla toimintaansa laittaa tapahtumiin eturintamassa.

Pienemmät yksiköt tarjoavat myös kokoontumisia. MeetMoi, jonka app avulla käyttäjät lähettävät sijainnin ja järjestää nopean kahvin tai drinkin, on hosting illanviettoja tuoda enemmän sen käyttäjiä samaan tilaan samaan aikaan. Ja hermo, sukupuolen ja dating sivusto perustuu New Yorkissa, kertoo se työskentelee mobiilisovellus, joka korostaa lähellä tapahtumia.

Siirtyä kohti reaalimaailman kokoukset seuraa joitakin hyvin julkisuutta tutkimuksiin, epäillä, onko persoonallisuus testejä ja tietoja voi ennustaa, onko kaksi ihmistä ovat yhteensopivia. Eräässä tällaisessa tutkimuksessa julkaistiin helmikuussa, psykologian tutkijat sanoivat siellä oli "ole kiistatonta näyttöä" siitä, että matchmaking ohjelmisto toimi paremmin kuin enemmän primitiivinen menetelmiä.

Suuret verkkopalvelut sanovat ne eivät reagoi näihin tutkimuksiin. Mutta ne joutuvat kilpailemaan palveluista, joita ohita algoritmit kokonaan, kuten How About Me, jonka avulla ihmiset etsivät päivät perustuu ensimmäisen tasalla ideoita, ja Grouper, joka lähettää kuusi henkilöä sokea ryhmän retki.

"Meillä on vielä käytämme matching algorithm", sanoi Mandy Ginsberg, presidentti Match.com. "Mutta ehkä se on hieman helpompi törmätä huone täynnä ihmisiä täyttämään ja puhuvat."

Online dating näyttää, ehkä myös osunut tasangolla. Viimeaikaiset tiedot comScore, Analytics yritys osoittaa, että liikenne poikki 10 suosituinta dating sites ei lisännyt viimeisen vuoden aikana. Tämä saattaa olla osittain siksi kasvava suosio mobiili dating apps. Jopa niin, dating palvelut on tyypillisesti vaikeuksia pitää kiinni käyttäjille. Onnistunut jäsenille löytää rakastavat usein poistaa tilinsä. Ne, jotka eivät voi saada väsynyt yhden liikaa huonoja päivämääriä, joten palvelut on häikäistä niitä ja pitää ne kauemmin. Siellä sosiaalisiin tapahtumiin tulla sisään

Jotkut dating sivustot ja sovellukset ovat olleet kehityksen kärjessä, kun se tulee face-to-face tapaamisia. Grindr, mobiilisovelluksen suunnattu homomiesten ensin levittää sanaa sen käyttöön vuonna 2009 liittoutumalla paikallisten baarien heittää osapuolille. Se on nyt neljä miljoonaa jäsentä. Ja sivustoja Janakkala on pitkään kannustanut ihmisiä aitauksessa samanhenkisiä yksilöitä illanviettoihin.

Mutta ei jokainen yritys on myyty ajatus heittää ihmisiä yhteen baarin ja nähdä mitä tapahtuu. EHarmony, yksi enemmän vakiintunut dating palveluja, kertoo se ole kiinnostunut siirtymässä pois korostetaan tieteelliseen lähestymistapaan.

"Olemme keskittyneet saada jäsenillemme mielekästä offline tapaamisia ihmisten kanssa, jotka ovat syvästi yhteensopivia, ei luoda suuria happy hours", sanoi Becky Teraoka, yrityksen edustaja.