tiistai 13. marraskuuta 2012

Nopea nousu Mobile Dating Apps


By Amrita Jayakumar

Mobile dating. Se on kaikki kauhut online dating siirtää puhelimeen, jossa saat kammottava tekstejä ihmisiltä nähdä profiilin ja käyttää sijaintiasi väijyä sinua. Oikea?

Joskus, kyllä. Mutta se voi myös spontaanisti sinut eteen joku tykkää suosikki ruokaa, kirjoja ja musiikkia pitää aivan kuten sinäkin.

Koska käsite, mobiili dating ei oikeastaan ​​uusi. Se on ollut voimassa vuodesta keksinnön matkapuhelimia. Älypuhelimet ja sovellukset ovat juuri upouuden työkaluja ikivanhojen Quest for love.

Amerikkalaiset käyttävät nyt dating apps yli online dating sites mukaan 2011 raportin Flurry Analytics. "Ihmisten määrä käyttää dating apps kasvaa nopeammin kuin määrä käyttää kaikkia sovelluksia", se sanoi. "Lyhyesti sanottuna, dating on kasvua luokka."

Maailmanlaajuisesti mobiili dating markkinoiden odotetaan olevan arvoltaan $ 2,3 miljardia 2016, jopa $ 1 miljardia euroa vuonna 2011, mukaan Juniper Research. Useimmat sovellukset käyttävät "freemium" liiketoimintamalli, jossa on ilmaista rekisteröityä, mutta ihmiset maksavat erikoisominaisuuksia.

Ottelun, eHarmony, Skout, Grindr, OkCupid, MeetMoi, runsaasti kalaa ja Badoossa kunkin ylpeillä erillinen persoonallisuus ja miljoonat käyttäjäprofiilit, viestejä, chatit, silmäniskuja, flirttailee tai muita toimenpiteitä dating app menestys. ITunes Store on lukemattomia dating apps sen sosiaalisen verkostoitumisen luokkaan.

Mutta aivan kuten dating, löytää juuri oikea ottelu ei ole helppo tehtävä, alan asiantuntijoiden mukaan.

Tällä diivaileva Los Angeles hotelli kesäkuussa kuusi yksinäiset ihmiset istuivat huoneellinen teollisuuden avainhenkilöt puhua siitä asiasta.

Tämä vuotuinen konferenssi on kokoontuminen suurimmista toimijoista dating App liiketoimintaa. Kuusi osallistujaa oli ilmoittautunut ensimmäisen of-its-kind mobiili dating boot camp järjestämä Julie Spira, kirjailija ja cyber-dating asiantuntija.

Heidän toimeksianto oli yksinkertainen: Kokeile kaksi apps kaksi viikkoa ja antaa rehellistä palautetta.

Vaikka kehittäjät keräävät omia tilastojaan ja käyttäjien vastauksia, tämä oli ensimmäinen kerta tällaisen teemaryhmästä järjestettiin, hän sanoi.

Franklin Horn ei ollut koskaan kokeillut mobiili dating ennen.

"En usko, olisin aloittanut sen omasta, ja olen ohjelmistoalalla," sanoi Horn, 27, joka työskentelee teknologian käynnistyksen Santa Monica, Kalifornia "On vaikea asia laittaa itse siellä. "

Hän käytti kolmea apps: eHarmony, Skout ja MeetMoi. Vaikka hän ei mene mihinkään päivämääriä, Horn sanoi vaihdettu noin 150 rento viestejä harvat naiset.

"Koska olen sinkku ja kiireinen, halusin käyttää sitä tapa harjoitella flirttailu ja nähdä teknologian takana apps", hän sanoi.

Toinen osallistuja, Joe, 30, Chicago, kuvaili kokemusta blogin. "Näiden apps tuntuu," Hei, olen alalla, Etsin hengailla, "hän kirjoitti." Tiedäthän mitä joku aikomuksena on. se on hieman tarkempi edessä. "

Käsitystä mobiilisovellukset, joka ei ole täysin virheellinen, että he tarkoitettu casual dating. Useimmat yritykset mainostavat niitä tapa "tavata uusia ystäviä", minkä vuoksi ne kuuluvat sosiaalisen verkostoitumisen etiketti.

Skout kotisivut sanoin yksinkertaisesti: "Elämä on lyhyt, olet kiireinen ja ihmiset pitävät hauskaa ilman sinua juuri nyt. Niin alkaa Skouting ja löytää puolue, missä ja milloin tahansa. "

Sovellukset ovat yleensä ilmaisia, ja se vie muutaman minuutin luoda profiilin tai lähetä kuva. Grindr, MeetMoi, SinglesAroundMe ja monet muut käyttävät Geolocation teknologiaa, jonka avulla ihmiset järjestävät hetken mielijohteesta tehty päivämääriä. (Useimmat sovellukset antaa käyttäjien nähdä vain yleisen sijainnin sijaan tarkka yksi.)

Mutta niille, jotka haluavat laatua, on olemassa vaihtoehtoja. Ja kehittäjät ovat siirtymässä yksinkertaisia, tosielämän käsitteitä kosimaan käyttäjille, kuten yhteinen ystävä.

Siellä Facebook tulee, apps kuten Zoosk ja olet kiinnostunut? Facebook itse ilmoitti hiljattain uusi ominaisuus, Etsi kavereita Läheiset, yhteyden muihin Facebookin käyttäjille.

Uusi aalto apps kuten kahvia Täyttää Bagel ja Yoke keskittyä yhteisistä ystäviä ja käyttää Facebook-profiilin tietoja vastaamaan ihmisille.

"Voit arvioida henkilön yritys, että he pitävät", sanoi Mark Brooks, analyytikko ja konsultti Internet dating teollisuudelle.

Mikään yhteisen ystävän tehdä mahdollisen ottelun näyttää enemmän voimassa, mitä Boot Camp osallistujat kokivat myös voimakkaasti noin.

"Minulle joilla suositus täysin kuoppia sinut luettelossa", Horn sanoi.

Kahvi Täyttää Bagel, neljän kuukauden ikäinen New York käynnistyksen, todettiin, että käyttäjät olivat 37,2 prosenttia todennäköisemmin haluavat tasalla henkilölle, jos heillä oli keskinäistä Facebook ystäviä. Jos käyttäjät oli neljä keskinäistä ystäviä, he olivat 90 prosenttia enemmän taipuvainen.

Kahvi Täyttää Bagel, joka hoitaa kolme sisarta, alkoi verkkosivustossa ja äskettäin julkaissut sovelluksia iOS ja Android. Se käyttää yksinkertainen käsite: Aseta määräaika ja ihmiset reagoivat.

Käyttäjät antaa perustiedot Facebook tietoa. Everyday keskipäivällä, he saavat sähköpostitse yhden ottelun, kaverin kaveri. Heillä on 24 tuntia "kuten" tai "pass" yli henkilö. Jos molemmat käyttäjät valitsevat "tyyliin" ne on yhdistetty yksityinen numero. Jos ne kulkevat, toinen vaihtoehto saapuu seuraavana päivänä.

"Yritämme käyttää mobiiliteknologiaa saada ihmiset ottamaan aktiivisesti kantaa dating", sanoi toinen perustaja Arum Kang, entinen tuotepäällikkö Amazon.

Yoke, Facebook-sovellus, laajempi yhteinen ystävien yhteisiä etuja. Se käyttää Netflix, Amazon ja Spotify vastaamaan käyttäjien mukaan niiden maku elokuvia, kirjoja ja musiikkia. Ihmiset liitä paljon miten ne olisivat, jos he tapasivat konsertti tai elokuva, sanoi Rob Fishman, yksi perustajista.

"Koko idea on luoda Serendipity tosielämän", hän sanoi.

Ei ole salaisuus kaava app menestyä, sanoi Brooks, Internet dating analyytikko. Mutta "enemmän, voit mallintaa todellisessa maailmassa, paremmin voit tehdä", hän sanoi.

Uusi Mobile App kehittäjät ymmärtävät tämän ja ovat salakuuntelu runsaasti tietoa Facebookissa, kun yrittää tasapainottaa käyttäjien yksityisyyden turvaaminen.

"Jos sosiaalisen median oli vaihtoehto, en jotta se", sanoi Lauren Durst, tutkimus konsultti District, joka on käytetty Match ja OkCupid. "Se veisi osan nimettömyys."

Spira sanoo, että aivan kuten online dating, ihmisten pitäisi soveltaa maalaisjärkeä sovellus.

"Sinun täytyy käyttää intuitiota ja toimia miten olisit tosielämässä", hän sanoi. "Kuin kokous julkisella paikalla."