New York - Online dating sivuston Match.com on värväämällä julkkis stylisti neuvoa kameran ujo Singles miten rakentaa hip, seksikäs web muotokuva itse paremmin woo mahdollisille kumppaneille.
Sen suurin markkinointikampanja jälkeen käynnistymässä 11 vuotta sitten, Match toivoo vihjeitä itsestään mainonta rauhoittaa pidättyväisiä sinkkuja, etteivät he näyttävät typerää kun käytät enemmän julkista foorumia, kuten Internet voittaa päivämääriä.
"Tällä kampanjalla pyrimme voittaa henkilökohtaisen leimautumista jota jotkut ihmiset saattavat olla ... (jotka ajattelevat)" On hienoa, että ystäväni ovat Match, mutta en koskaan tekisi sitä "," toimitusjohtaja Jim Safka kertoi Reuters.
Match.com on tärkeä kasvua segmentissä emoyhtiön IAC / InterActiveCorp. Barry Diller Internet monialayritys, jossa tuotot Treffi kasvoi 22 prosenttia 80 dollaria miljoonan noin kolmannella neljänneksellä.
Internet dating Yhdysvalloissa on kasvanut liiketoiminnaksi, yhteensä yli $ 500 miljoonaa euroa vuodessa, mutta jotkut analyytikot kysymys, kuinka vahva se voi nousta tulevaisuudessa.
Web chat löytyy runsaasti tarinoita online dating häiriöt sekä onnistumisia, ja jotkut pettyneet singlet ovat kääntyneet vanhanaikaista matchmaking palveluja.
Omalta Internet dating sivustot ovat investoineet teknologioita vastaamaan paremmin mahdollisia kumppaneita perustuu totesi etuihin ja uskomuksia sekä kitkemään vääriä tai vanhentuneita muotokuvia.
Mutta Safka uskoo avain saamassa uusia jäseniä on auttaa heitä löytämään äänensä verkossa, onko valloilleen heidän sisäistä rocktähti tai lyyrikko Web-muotokuva.
"Ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia ja paljon dynaamisempi ja houkutteleva kuin heidän muotokuvansa ja profiilit usein näyttää", hän sanoi. "Se on todella isompi kysymys. Ihmisiä, jotka ovat vanhempia kuvia tai vääriä tietoja jollain tavalla, ne eivät ole onnistunut Match."
Edellinen teollisuuden markkinointikampanjat ovat usein keskittyneet todistaa, että web dating voi onnistua, kuvilla onnellisesti naimisissa online-parit yllin kyllin. Match.com-mainonta valonheittimet 26 vielä-single jäsentä televisio, radio, tulostaa ja online-mainoksia.
Muotikuvaaja Peggy Sirota kiinni hymyilevä ja pirteä singletons, jotkut ovat 20, muita heidän 60-luvun lopulla, musta-valkoinen laukausta mainoksia.
Celebrity stylisti Jay Manuel, joka tunnetaan esiintymisiä "Amerikan Next Top Model," antaa pikakurssin siitä Match verkkosivustosta auttaa harrastelijoita löytää paras kamerakulma ja useimmat mairitteleva ilmaus.
Hänen vinkkejä tuomaan esille oman sisäisen super-malli: Ota kuva kameran salama ja luonnollisesti valaistussa huoneessa, musta vaatetus on usein paras päähän ammuttu, ja yritä käyttää sisäilman puhallin kaapata pörröistä, dynaaminen kuva.
Vuonna 2007 Safka näkee Internet dating tulossa maailmanlaajuisesti kytketty liiketoiminnan ja vakiintuneet teollisuuden, erityisesti niche sivustoja, jotka palvelevat etnisten ryhmien tai tiettyjä yhteisöjä.
"On luultavasti tuhansia sivustoja siellä", hän sanoi. "Ei tule tuhansia että onnistuu, niin se on tärkeää, että ne kumppanin kanssa isompi sivustoja." - Reuters
Suosittu Online Dating Aktiviteetit