maanantai 12. marraskuuta 2012

Uusi High-Tech Treffit Technology


Jenna Wortham

Online dating palvelut ovat pitkään luvannut auttaa ihmisiä löytämään perämies käyttämällä tilastollisia tiede ennustaa henkilökohtaista kemiaa. Mutta jotkut suurimmista palvelut ovat nyt lisäämällä retro kierre.

Useat sivustot tuovat ihmisiä yhteen vanhanaikaisella tavalla, jossa sinkkuja osapuolten joissa ihmiset voivat syrjäyttää yhdessä baareissa kun alkoholin ja flirttailu.

"On ollut niin monta kertaa olen tavannut jonkun kanssa Internetin henkilökohtaisesti ja ei tuntunut kipinä", sanoi Emily Clapp, joka oli hiljattain olut-tasting tilaisuudessa suosittu dating sivusto OkCupid vuonna Kellarissa baari Lower Manhattanin itäpuolella. "Se on niin pettymys sijoittaa kaiken aikaa sähköpostilla ja sitten ... mitään. "

Kuten monet muut, Ms Clapp sanoo offline tapahtumia voi auttaa tunnistamaan mahdolliset päivämäärä nopeammin. Online, he löytävät he voivat viettää viikkoja tai kuukausia viestien vaihdossa jonkun kanssa ja sitten ajoittaa päivällistä ja juomia - vain ymmärtää muutamassa minuutissa, että päivämäärä on suutari.

"On vain niin paljon voit tehdä tietoihin", sanoi Susan Etlinger, tutkimus analyytikko korkeusmittari konserni, joka neuvoo yrityksiä, miten parhaiten käyttää teknologiaa. "On aina tuntematon joka liittyy feromonit ja ihmisluonnon."

Mutta miksi sinun täytyy rekisteröityä dating site tavata joku baarissa? Ms Clapp, 31-vuotias vero kirjanpitäjä sanoi että sivustot toimi suodatin, jolloin on todennäköisempää, että muut osallistujat olivat myös single, etsivät romantiikkaa ja ei liian kammottava. Mutta väistämättä, hän sanoi, "se on hieman satunnaista kuin säännöllistä online dating."

Offline-tapahtumia, vain jäsenille, tarjotaan osana kuukausimaksun tai pientä maksua vastaan. Vaikka monet tapahtumia järjestetään baareissa, toiset pyörivät toimintaa kuten oppimista tehdä tuorepastaa, tekeillä retkiä tai pelaa Skee-Ball. Molemmat Match.com, maksullinen, ja OkCupid, joka osti Ottelun viime vuonna, mutta toimii itsenäisesti, saavat taakse offline idea. Match ostettu kaupallinen aikana olympialaisissa edistää "Sekoita", kuten se kutsuu kokoontumisia. Yhdessä mainos, jonka sanotaan kuvata kohtauksia todellinen Match tapahtumista, kupliva blondi kysyy uuden ystävän, "UCLA?" Ja sitten Clinks lasit: "Selvä, Bruins!"

Match, mikä on lähes kaksi miljoonaa maksanutta käyttäjää, kertoo se on ollut muutama sata tapahtumaa kuukaudessa toukokuusta lähtien yli 50 kaupungissa. OkCupid, joka sanoo, että se on 2900000 aktiivista jäsentä, järjesti noin 100 tapahtumaa New Yorkissa lähtien heinäkuun alussa ja aikoo tuoda idea San Francisco, Los Angeles, Chicago ja muutamia muita kaupunkeja lokakuussa. Se kertoo myös se uudistamalla toimintaansa laittaa tapahtumiin eturintamassa.

Pienemmät yksiköt tarjoavat myös kokoontumisia. MeetMoi, jonka app avulla käyttäjät lähettävät sijainnin ja järjestää nopean kahvin tai drinkin, on hosting illanviettoja tuoda enemmän sen käyttäjiä samaan tilaan samaan aikaan. Ja hermo, sukupuolen ja dating sivusto perustuu New Yorkissa, kertoo se työskentelee mobiilisovellus, joka korostaa lähellä tapahtumia.

Siirtyä kohti reaalimaailman kokoukset seuraa joitakin hyvin julkisuutta tutkimuksiin, epäillä, onko persoonallisuus testejä ja tietoja voi ennustaa, onko kaksi ihmistä ovat yhteensopivia. Eräässä tällaisessa tutkimuksessa julkaistiin helmikuussa, psykologian tutkijat sanoivat siellä oli "ole kiistatonta näyttöä" siitä, että matchmaking ohjelmisto toimi paremmin kuin enemmän primitiivinen menetelmiä.

Suuret verkkopalvelut sanovat ne eivät reagoi näihin tutkimuksiin. Mutta ne joutuvat kilpailemaan palveluista, joita ohita algoritmit kokonaan, kuten How About Me, jonka avulla ihmiset etsivät päivät perustuu ensimmäisen tasalla ideoita, ja Grouper, joka lähettää kuusi henkilöä sokea ryhmän retki.

"Meillä on vielä käytämme matching algorithm", sanoi Mandy Ginsberg, presidentti Match.com. "Mutta ehkä se on hieman helpompi törmätä huone täynnä ihmisiä täyttämään ja puhuvat."

Online dating näyttää, ehkä myös osunut tasangolla. Viimeaikaiset tiedot comScore, Analytics yritys osoittaa, että liikenne poikki 10 suosituinta dating sites ei lisännyt viimeisen vuoden aikana. Tämä saattaa olla osittain siksi kasvava suosio mobiili dating apps. Jopa niin, dating palvelut on tyypillisesti vaikeuksia pitää kiinni käyttäjille. Onnistunut jäsenille löytää rakastavat usein poistaa tilinsä. Ne, jotka eivät voi saada väsynyt yhden liikaa huonoja päivämääriä, joten palvelut on häikäistä niitä ja pitää ne kauemmin. Siellä sosiaalisiin tapahtumiin tulla sisään

Jotkut dating sivustot ja sovellukset ovat olleet kehityksen kärjessä, kun se tulee face-to-face tapaamisia. Grindr, mobiilisovelluksen suunnattu homomiesten ensin levittää sanaa sen käyttöön vuonna 2009 liittoutumalla paikallisten baarien heittää osapuolille. Se on nyt neljä miljoonaa jäsentä. Ja sivustoja Janakkala on pitkään kannustanut ihmisiä aitauksessa samanhenkisiä yksilöitä illanviettoihin.

Mutta ei jokainen yritys on myyty ajatus heittää ihmisiä yhteen baarin ja nähdä mitä tapahtuu. EHarmony, yksi enemmän vakiintunut dating palveluja, kertoo se ole kiinnostunut siirtymässä pois korostetaan tieteelliseen lähestymistapaan.

"Olemme keskittyneet saada jäsenillemme mielekästä offline tapaamisia ihmisten kanssa, jotka ovat syvästi yhteensopivia, ei luoda suuria happy hours", sanoi Becky Teraoka, yrityksen edustaja.