perjantai 24. joulukuuta 2010

Epäilijän tunnustus Speed Dating kokemus.


Minun on myönnettävä, että ajatuksiani Speed Dating olivat epäileväisiä parhaimmillaan. Olin kuullut kauhutarinoita yhdestä juutalaisia naisia, miten he menivät tapahtuma, jolla toiveita ja sitten loppui kokemusta Prozac.

Tiesin, että minulla ei ole samoja ongelmia kuin pilleri-popping yksi nainen lapsuuteni lähiössä. Pojat Wash U. tietää, että nainen väestö on älykäs ja kykenee ja useimmat ihmiset täällä eivät säikähdä naisen äly tai uran kyvykkyys. Myös useimmat Wash U. opiskelijat eivät yllä 30-vuotiaita. Suurin osa biologiset kellot eivät tikittää ja kiire tehdä käytävällä ei ole vielä alkanut.

Joten kun astuin ovista Hillelin ja valtasi tunne pahoinvointia, paniikkia ja hyperventilaatio, en ollut varma, jos nämä tunteet olivat peräisin. En ollut yksin - minulla oli vedetty kaksi ystäviäni pitkin, jos tunsin äkillinen tarve juosta alas Forsyth takaisin asuntoloihin. En todellakaan usko, että olisin löytää ketään tasalla, saati naimisiin. Parhaimmillaan ajattelin saada hyvä sarake rehun ja hauskoja tarinoita kertoa ihmisille minun kerroksessa.

Sitten tajusin, että kun olin kertonut itselleni, että odotukseni olivat alhaiset, ehkä en todellakaan ollut etsimässä joku joka yö. En ole suuri fani yhden elämän ja olen elänyt sitä jo kuukausia. Täytyy myöntää, että etsi NJB (Nice juutalainen poika) jatkaa, vaikka kaikki ystäväni "mantroja siitä, miten hyvä se on yhtenäinen ja vapaa.

Kun vihdoin itseni mennä Speed Dating huoneeseen, sanoin itselleni, että olin siellä minun sarakkeeseen. Jos voisin tehdä itse sitä mieltä, ettei paine ja mitään mahdollisuuksia, ehkä se ei tunnu olin todella istuu siellä salaisuus toivoa kokouksen mies minun (ja minun juutalaisen äidin) unet.

Huijaisin jos sanoin löysin poikaystävä materiaalia joka kaveri, että vietin 2-3 minuuttia puhu sinä yönä. Olisin myös valehtelee, jos sanoisin etten ollut huvittunut tai kiehtoi jokainen mies, joka istui edessäni. Oli mies, joka kertoi minulle, hän oli Israelin armeijan ja oli polvivammat alkaen jahtaa arabi. Sitten siellä oli mies, joka slouched niin alhainen istuimellaan että minusta tuntui kuin olimme hepreaa School uudestaan ja olin kuulusteltavaksi opettaja.

Mielestäni alimmillaan dating prosessi tuli kun puhuin kaveri, joka ei edes mene Pese U. Kun kysyin häneltä, mikä hänen suuri oli, hän kertoi minulle, että leijona-kesyttämään. Hän pyysi minun sukunimi ja kertoi minulle, hän sähköpostitse minulle. On käynyt ilmi, hän myös kysyin suitemate hänen sähköpostiosoitteen. Mielenkiintoista, kun hän kysyi, mitä hän teki, hän yhtäkkiä tuli kirjailija homo-eroottinen romaaneja.

Vuonna tunnin nopeus dating, minulla oli joku vahingossa sylkeä päähäni, joku kysyä jos olin oikeudelliset ja vielä toisen miehen hypätä 6 metrin päässä minusta, kun olen kertonut hänelle olin mono minun fuksi vuosi - lukiota. Sillä aikaa, ajattelin kokeilla oli nurin. Ja sitten uusi kaveri istui. Meidän keskustelu tuntui virtaa helposti ja tunsin paljon enemmän kotonaan tämän miehen kanssa kuin olin kanssa leijonan kesyttäjä tai yhden miehen sprinklerijärjestelmä.

Retken aikana takaisin alas Forsyth on neljäkymmentä kysyin onko nopeus dating kokemus oli sen arvoista. Kurkku oli rutikuiva puhumasta niin monet ihmiset niin lyhyessä ajassa. Pääni oli toipumassa kaikki pk-talk jouduin tekemään ja olin alkanut masentuneisuus. Speed Dating voinut hauskaa illalla, mutta mitä jos se tuli minun todellisuutta? Uusien ihmisten tapaaminen on viihdyttävää, mutta mitä jos en koskaan löydä yhtä henkilöä olen tarkoitus olla?

Kun sain ole onko leijona-kesyttäjä oli todellakin yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, huomasin että minulla oli uusi viesti. Se oli kotoisin yksi kaveri, jonka nimeä en unohda, yksi mies En luokitella hänen eclectic valikoima persoonallisuuteen ja harrastuksiin. Hän halusi hengailla minut pois vaarojen Speed Dating.

Joten lopussa yön, tulin siihen tulokseen, että nopeus dating ei ollut niin paha kuin olen tehnyt sitä olla. Menin sen kanssa, mitä ajattelin olivat alhaiset odotukset, hyperventilated ja yritti paeta - mutta lopulta päädyin yö tunteen täyttämistä. Pahimmillaan Speed Dating oli jatkumo kiusallinen keskustelu, kireät naurua ja pari kammottava kohtaamisia. Mutta lopulta, kun vähiten odottaa sitä, olen tavannut NJB. Toki, en ole lähettämistä häät kutsut vielä, mutta en ole Downing vodka ja pillerit joko.

Tajusin, että elämä voisi olla paljon kuin Speed Dating. Kaikki menee se jonkinlainen odotus, ovatko he myöntävät sen tai ei. Jossain vaiheessa tai toisella, jokainen saa sylkeä päälle, valehteli tai muutoin kärsimään vaaroista vuodelta. Jos et muuta itseäsi houkutella jotakuta ja jos sinulla on vähän uskoa, saatat päätyä iloisesti yllättynyt.