lauantai 9. kesäkuuta 2012

Online Dating Työskenteli Nämä kaksi Math opettajat!


DeSoto, Kan - numerot kaveri, Winnetonka lukion matematiikan opettaja Kaleb Stoppel, on tiukka kun se tulee suunnitteluun.

"Vanhempani ja veljeni olivat ehkä hieman väsynyt minua muistuttaa heitä siitä, mitä heidän tarvitsi tehdä", Kaleb vitsaili.

Hän on menossa läpi jokaisen yksityiskohdan Ystävänpäivä viimeisen kuukauden tai niin, ja suuri hetki on tulossa. Kaleb-luvun alussa hikoilla hieman.

Kuoro on paikallaan ja niin on hänen tyttöystävänsä, Allison Blanchard, matematiikan opettaja Mill Valley High School.

Hän ponnahtaa kysymys.

"Sinä olet minun ainoa todellinen rakkaus. Olet paras ystäväni, ja minä Olisi kunnia viettää loppuelämäni kanssasi. Voisitko kanssani naimisiin? "Stoppel kysyi, toiveikas hän jo tiesi vastauksen.

"Kyllä minä naimisiin", Allison sanoi kyynelsilmin.

Koska vain minuutti sopeutua iloisia uutisia, Blanchard sanoi sen aika!

"Olen antanut hänelle hieman vaikea siitä, mutta ei, minulla ei ollut aavistustakaan se tapahtuisi tässä ja tällä tavalla", hän sanoi.

"Olen todella järkyttynyt siitä, että te kaikki olette täällä. Tämä osa I hiipi-I hiipi sisään "

Nämä kaksi ovat olleet yhdessä viisi kuukautta, mutta he sanovat että se tarpeeksi kauan.

"Kun tiedät, tiedäthän", hän sanoi.

"Kyllä. Ei epäilystäkään mielessäni siitä. Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta ", hän sanoi.

Allison ei aina niin varma. Kaksi kokoontui Match.com, ja kun hän osoitti kiinnostusta, Allison teki Kaleb odottaa viikkoa aikaa vastata hänen sanomaansa.

"Hän on hieman nuorempi kuin minä, enkä halua college frat poika", hän sanoi.

Kun kolmas päivä Allison sanoo hän tiesi hän halusi naimisiin Kaleb. Pari on jo asetettu päivämäärää joskus tänä kesänä. He sanovat he ovat noin 90 prosenttia viimeistellä suunnitelmat.