maanantai 8. marraskuuta 2010

Ole rehellinen kirjoittaminen Online Dating Profile


Huomasin, että kun dating online, suuri osa miehistä (ja olen kuullut, että naiset eivät sitä liian), valehtele itseään tavalla tai toisella. Yleensä sen korkeus, että useimmat epärehellistä miehet valehdella, ja olen kuullut, että naiset usein valehtelevat painosta. Profiilissani, sanoin että minulla oli osittainen miehiä, jotka olivat 60 tai pitempi. Tämän seurauksena tapasin enemmän kuin muutama mies, joka sanoi, että he olivat 60 pitkä, mutta kun niiden täyttämisessä, huomasin, että he olivat yleensä paljon lyhyempiä. Voin rehellisesti sanoa, että vuosia olen ollut dating online, minun on tavannut kymmeniä miehiä, ja käsitykseni mukaan, hyvä 80% heistä oli täysin epärehellisiä suhteessa niiden korkeus. Online dating sivustot ovat toistuvia niiden neuvoja lähettää kuvan profiiliisi.